Are You Normal?

Ask your question today!

Farting out ur....
Favorited (undo)
55% Normal
27 Comments

Ok...well I have a kinda stupid question but you know how girls fart out of their vagina, well can guys fart out of their penis? and if not why?
Is It Normal?
Next >>
Help us keep this site organized and clean. Thanks! [Report] [Best Of] [Vulgar] [Funny] [Fake] [Weird] [Interesting]
Comments (27)
Oh and for your second question, it would require air to enter the urinary tract, so maybe bicycle pump? But still, if a guy farts out of his penis he has got to have some serious problem.
Comment Hidden (show)
I heard that if you blow into a woman's vag while she's pregnant the foetus can die. I vaguely remember that it can be harmful if a woman or a man for that matter or I guess even an animal to actually blow a cock. That can cause damage I think as well!
Comment Hidden (show)
Yes, a guy can fart out of his penis. This is much less common than a queef because it is harder to get the air into a penis but it can be introduced when a man has a catheter put in there, and then after the catheter is removed his penis will fart the next time he tries to urinate.
Comment Hidden (show)
I think I'll just stick to farting out of my ass
Comment Hidden (show)
Girls can't fart out their vag can they?
Comment Hidden (show)
-
messedupdude
yes they can
Comment Hidden (show)
yeah, its called a queef
Comment Hidden (show)
I've never heard of a girl farting out of her vagina, but I suppose it's possible. I'm pretty sure guys can't fart out of their penises though.
Comment Hidden (show)
to the OP

Yeah, they call it queefing. Its when air gets trapped in the vagina and is pushed out. I doubt a man could fart out his penis, unless he was sticking things in his little hole and air got inside lol.
Fantainfinite yeah, blowing in a pregnant woman's cooch can cause an air embolism, it explains it here: http://www.goaskalice.columbia.edu/1859.html
Comment Hidden (show)
YES!!! we can fart out of out vagina! aka queef
when i was in high school a bunch of us girls on the track team all learned how to do it after watching howard stern. i have also seen a ping pong ball shot out of a crotch by queefing. its pretty funny to see. lol
Comment Hidden (show)
Fanny farts, cunt grunts, minge whinges, whatever you want to call them, don't happen because of gas the way a normal fart would happen.
Comment Hidden (show)
omg i neva new that we cud fart out of r vagina! dus anyone no how to do it?? i wanna try it out! lol
Comment Hidden (show)
-
When my girlfriend wants to do it on purpose she does it by lying on her back and kind of pointing her legs out behind her head and spreading them to make her vagina suck in air better. It is really funny.
Comment Hidden (show)
-
thanx lol... il try it out sumtime!
Comment Hidden (show)
I'd pay to watch Aimi blow ping pong balls out her minge! hehehehe!
Comment Hidden (show)
Its All Possible
Comment Hidden (show)
smell*
Comment Hidden (show)
qirls can queef but guts cant because we have to both pee and cum so
Comment Hidden (show)
well, girls can fart out of their vagina: the smelly air travels from our assholes to our hoochies. men cant because they think with the other head ;)
Comment Hidden (show)
lol...its not a FART, its just AIR that gets trapped inside during intercourse. Guys cannot "fart" out of their penises because air cannot get trapped in there.
Comment Hidden (show)
Whoever wrote this puts a shame to the human race.
..I mean seriously, farting penis's?
Comment Hidden (show)
-
Maybe ask any nurse who has taken a catheter out of a man...
Comment Hidden (show)
this was funny reading everyones comments...lmao
Comment Hidden (show)
Melloman
thats fuckin gross
Comment Hidden (show)
OMG, lotta queefing goin on!

Try sticking an air compressor hose in your pecker, you wont have to worry if it makes you fart, as youll no longer have a penis!

Good Luck W/ That!
Comment Hidden (show)
girls can fart out their vagina when they get fucked because the guys dick is pushing air in the vaginal hole. It doesnt small or anything it just makes the sound.
Comment Hidden (show)
I learned something today, Honest to god I didnt know that, nor did I need to know that.


Ive never had air released from my dick.
Comment Hidden (show)

Sorry, you need to be signed in to comment.

Click here to sign in or register.