Are You Normal?

Ask your question today!

Let my dog lick me
Favorited (undo)
64% Normal
215 Comments

Sometimes i let my dog lick my vagina. it started out when i was 12 years old. i actually like it but when i do it i dont want to stop. Is this normal?
Is It Normal?
Next >>
Does this post fit one of these flags? If so, click it! [Off Topic] [Inappropriate] [Best Of] [Vulgar] [Funny] [Fake] [Weird] [Interesting] [Stupid] [Lame] [Messed Up]
Comments (215)
I think its totally normal. And i would love it if a guy that did this were to hook up with me. ;] we could get f***ed by our dog together. In fact, I love doing this with my dog. And i dont use peanut butter i just pull down my pants and my dog comes running. And dont listen to anyone who said you were a sick f**k its not weird at all...
Comment Hidden (show)
-
I am a guy and I totally agree with you. I live to be licked by a huge dog with a huge tongue!!
Comment Hidden (show)
-
@: Jerry23
How would u know have u ever tried it ????? Grrrrrr
Comment Hidden (show)
-
yes please
Comment Hidden (show)
-
Sup?
Comment Hidden (show)
Maby a lil weird ey* cuz dogs mouth may be clean but it reli aint cuz they lick their asses & private parts & it puts bacteria & dirt there if u kno what I mean so try & stop pls ........ X0x0
Comment Hidden (show)
Sup?
Comment Hidden (show)
Yeah it is normal I let my girlfriend get licked out by a dog cos she likes it. Then I bang her and ejeculate in her pussy for hours
Comment Hidden (show)
Me kinkygirl877 :]
Comment Hidden (show)
A would u hookup with me i am good looking guy in fl.
Comment Hidden (show)
i would love to!
Comment Hidden (show)
mmm, i like to rub peanut butter all over my pussy and let my dog lick it off. it feels so good, and they press down harder.
Comment Hidden (show)
-
If you enjoy it and so does your dog, go for it.
Comment Hidden (show)
Haha I'm. Lil humid down there too :) dogs give the best lappin ever cuz they don't get tired I used to do it when I was like 13. And it started the same way like someone mentioned I was sleeping and I woke up having an orgasm to my dogs tounge the was busy under my sheets. I felt moraly wrong because I knew everyone would be freaked out if they knew what happend but when I would get home from school the dog would sniff up my crotch and I liked it. I would let the dog sleep in my room every night.. I'm sure allot of other girls have done this but are afraid to admit to it..
Comment Hidden (show)
-
dont be afraid to admit it. i mean, i did it when i was 11 and i still do it until now. and i know, i feels so good.
Comment Hidden (show)
I have a golden doodle and I would love to see him or any other large dog appear under my sheets with his warm tongue on my sack.
Comment Hidden (show)
Totallyy normall, Do it all thee time! :D Soo goodd, i've ben doin it since i ws 13, 14 Now. Lol Is soo nice,
Was At the toliet once, in the house on my own, and My dog came in and just started licking me over and over again untill i had a orgasumm. Soo Nice.
It Is normal. Lol Funnn xD
Comment Hidden (show)
-
That's one lucky dog I'd love to be him for a day ;)
Comment Hidden (show)
can i see :3
Comment Hidden (show)
Its normal as far as most people are concerned. As far as I know, Dogs are a mans best friend, they would do anything for a human... I mean ANYTHING! I wouldnt worry about it.

But one thing that worries me... WHat in the hell were you guys searching to come accross this?
Comment Hidden (show)
-
The key question is. How did you know I was searching for this? And also; you probably signed up just to post this like I did.

We're all perverts! Don't be ashamed >: I'm gona go fuck my dog right now! It's a german shepard and his cock is HUGE.

Also; I'm a dudette.
Comment Hidden (show)
-
@: Huldran
That sounds awesome
Comment Hidden (show)
-
So I am not into doing it with animals myself but like to watch a female (human) with a male dog. I have a dog myself unneutered (German shepherd) and he has totally tried to have sex with girls I bring home before haha. He will only try to have sex with them if there naked and has done it on more than one occasion. How do I get them to him does it if possible?? If not where do I find someone that will?
Comment Hidden (show)
-
@: 6ryan9
That's dissgusting
Comment Hidden (show)
Exodus 22:19
Whosoever lieth with a beast shall surely be put to death.
No it's not normal. And it's not healthy for you naturally or spiritually.
Comment Hidden (show)
-
Nobody gives a crap about all this religious bull. I'm a man of science... And if god really didnt like what people did with animals, dont you think that he would have struck them with lightning or caused a plague of frogs to wipe them out?
Comment Hidden (show)
That made me wet just thinking about it. I let my Doberman lick my pussy and my ass hole. It feels amazing! And it's not animal abuse. I let him do it when he comes up to me. It's his choice. I'm thinking about letting him fuck me tomorrow. People say it feels amazing. So t all of you prudes out there, get the hell over it. :)
Comment Hidden (show)
-
So I am not into doing it with animals myself but like to watch a female (human) with a male dog. I have a dog myself unneutered (German shepherd) and he has totally tried to have sex with girls I bring home before haha. He will only try to have sex with them if there naked and has done it on more than one occasion. How do I get them to him does it if possible?? If not where do I find someone that will?
Comment Hidden (show)
-
@: 6ryan9
Dude I wOuld love if a German Shepard liked me all over that would feel so good
Comment Hidden (show)
so did you let him?
Comment Hidden (show)
You dirty freak, I like you :)
Comment Hidden (show)
-
-
-
-
Ooooh, i am very scared now that you called me a noob. It isn't offensive and really "freshman". Try senior fucker. You need to think about your comebacks. And how exactly have you been around longer than I have "mr. Billy boy" ???????
Comment Hidden (show)
-
Puppylover21
I totally agree with you but i would never let my dog do that to me. Dogs fuck dogs. Humans fuck humans. End of story!!!!!!!!!
Comment Hidden (show)
-
I don't want to fuck the dog like penis in butt or whatever I am just saying I like it when dogs lick me.
Comment Hidden (show)
Thank u sum 1 agrees fuck man !!!!
Comment Hidden (show)
its normal and the dogs usALY LIKE WHEN U PLAY WITH THEM TOO
Comment Hidden (show)
I did it!
I was so curious about it for ages and yesterday I let it happen, thing is; I was feeling so dirty about the thoughts before I did it but now I'm so glad I have and don't feel bad about it at all and now that I've found this forum I realize it's quite a common thing, I will surely be doing it more every chance I can, it was just the chance I had when minding my aunt's dog while they were away for a few days, now I feel that I'll be going more and to take him for "walks"
Comment Hidden (show)
-
Yes, I am so happy to see how common this is in the world, and this forum totally shows how common it really is, because it´s anonymous and people aren´t afraid of saying whatever they want. I think it´s great!
Comment Hidden (show)
Zoophilic everywhere, everywhere... just buy a dildo!
Comment Hidden (show)
It's TOTALLY normal. I do it too. It feels good and they love it sooo much that I think it should be done if you want to be a really good dog owner.
Comment Hidden (show)
-
my neighbour has 5 dogs......
Comment Hidden (show)
-
What kind????
Comment Hidden (show)
Let him hump you
Comment Hidden (show)
-
@: Death
Wouldnt u be sacred of getting pregnant or stuff?
Comment Hidden (show)
-
the DNA isn't compatible so there is NO chance of anything resulting from having canine sperm in your vagina x
Comment Hidden (show)
No don't worry I kno many girls who have had dogs sperm inside them and nothing happens a dog won't get u pregnant so no worries
Comment Hidden (show)
-
puhumans! aww amd ewewew
Comment Hidden (show)
Try some peanut butter.
Comment Hidden (show)
-
I did but as I'm a boy I put it on my ares hole and she licked deep was nice and then I tried it with my penis that was more fun
Comment Hidden (show)
-
So true I am a guy btw but you speak the truth on that
Comment Hidden (show)
Only if u lick it's ass afterwards
Comment Hidden (show)
-
@: Death
lol yeah I bet they don't love their dogs that much :)
Comment Hidden (show)
its ok tell us more
Comment Hidden (show)
hilary1150
dude, my dad boards dogs at our house and f we r babsitting a boy dog (cuz id feel weird allowing a girl dog to do it) wen everyones gone ill lyk put peanut butter on my nonos and let him lik it off. it feels amazingg. last time we babysited a dog he was one of those great banes or w/e there called and his tongue was so big it felt amazinggggg. then one thing led to another and yea.......
Comment Hidden (show)
-
that made my pussy wet I let my dog llick me boy or girl doesnt matter i like the chocolate on my ass while they lick
Comment Hidden (show)
-
@: Msbecky
Chocolate is toxic to dogs!
Comment Hidden (show)
The biggest dogs are the best to be licked by because they have the biggest tongues. I would love it to babysit a dog while the family is away and lEt the dog f*** me the whole time.
Comment Hidden (show)
Great Danes are huge dogs and huge dogs have huge tongues so I bet it felt nIce. What if you let a horse or some Other huge animal lick you. I bet it would feel amazing.
Comment Hidden (show)
Nice story. How old were you then (3 years ago, with the great dane)?
Comment Hidden (show)
cassie_07
hehehe i did the same!

Its pretty normal a lot of girls do it....

Have fun!
Comment Hidden (show)
I wish I was your dog.
Comment Hidden (show)
I would love to see a girl let a dog lick them out
Comment Hidden (show)
I Do This All The Time. Its Perfectly Normal. x Pm Me Pleasee x x x x x x x
Comment Hidden (show)
-
I have been doing to my self with all my dogs from when I was 13 I'm now 18 and still love my dog doing it to me, I love when they see me masturbating and they Jump on the bed and start licking my cock till I cum . It's great and think it's great to have this group x
Comment Hidden (show)
hiya have u got msn so i can chat 2 u more
Comment Hidden (show)
Lol, really?
Comment Hidden (show)
For all you idiots who are saying its animal abuse its not!! It would be animal abuse if you were hurting it... but your not the dog actually seems to like it!!! I would no!!! I have alot of dogs and they all do it! Ive even woken up to one doing it ( yes after i woke i just let it finish! ) and its not grose!!!!
Comment Hidden (show)
-
thank you! Now I know I'm not alone!
Comment Hidden (show)
I would love to have three dogs. Even ten dogs all going at me with their tongues hanging out I have one right now and he loves to lick me all over but I only do it when he and I are alone.
Comment Hidden (show)
How long do you let him lick? I used to do it a little older than you. But only licking for 15 minutes. Don't do it too often. Try raising your left leg and keeping your right leg flat on the couch that way he can get in closer and you can pet him while he's busy. Hope this helps.
Comment Hidden (show)
-
hey im new and im really into these sorta things with animals and i wanna be friends ?? how bout it
Comment Hidden (show)
-
That is really creepy dude.
Comment Hidden (show)
OK i think it might not be normal, but its your decision if u like it do it humans have done why more worst things in history be your self and dont get your feelings hurt by the dumbfucks who said all those negative things ( they are probably goin to try it out to) :)
Comment Hidden (show)
-
@: jwars
No. its not normal and you all should be ashamed. I will not be trying this out
Comment Hidden (show)
To all you people who have said its not normal your just pissed you didnt think about it. Id love to hook up with a kinky girl like this
Comment Hidden (show)
-
I am soooooooo with you on that one. A lot of you chicks sound hot.
Comment Hidden (show)
-
@: Jerry23
They sound like jailbait u perv
Comment Hidden (show)
-
Shut up and get off the sight if you want to stop reading. If you didnt like It then why did you sign up to post comments
Comment Hidden (show)
-
I agree and I also can't get enough of it.
Comment Hidden (show)
Curiosity is one hing but this is going too far... wtf is wrong with you people? This is NOT normal Jesus christ I was searching "Why does my dog lick me when I pet her?" And this shit comes up? WTF.
By the amount of people in here saying "This is normal" I am kinda turned off to have sex with any girl I meet... I do not want my cock in something that has had dog slobber over it or fucking dog sperm in it. You guys are some sick fucks. You say it's normal so you can justify it and feel better about yourself but deep inside you know it's wrong.
Comment Hidden (show)
-
You make a very good point it makes me wonder if I can trust my dick inside any girl now
Comment Hidden (show)
-
you can trust it in me?
Comment Hidden (show)
-
i trust you all i am so hard right now reading all these comments you girls have it sooooo good what an amazing feeling
Comment Hidden (show)
Can he? Can he really? But it is sooooo normal and fun too.
Comment Hidden (show)
Contact me baby girl
Comment Hidden (show)
Is that why they stick with their dogs?
Comment Hidden (show)
Theres something wrong w these people. I am concerned that impressionable young preteenage girls might be coming to this site to find out whats normal and their eagerness to impress will be a very destructive combo
Comment Hidden (show)
i do it all the time! it is sooo normal, i kno a lot of girls that do this!!! dogs love it too and it feels sooo good!! :)
Comment Hidden (show)
-
Wait..what? Out of 1944 ppl only 732 said this is totally fucked up? What's happening to this world???
well I guess there is lot of weird fetish stuffs or sick fucks as necrophiles, zoophiles(what you seem to be) but well they don't just go around internet bragging how cool that is.
This is totally disgusting. You say its normal dogs behaviour to lick genitals (its own or yours)..okay then why don't u let your dog lick your ass after you take a shit - it's a normal dogs behaviour too! Will save money on toilet paper (as you are saving on dildo) for sure!
Comment Hidden (show)
yes this is very normal, i get my bestfriend to lick my saggy faff- shes not a dog but she looks like one. i like to put chocolate spread on mine- she likes that alot and whent thats all gone, i get her to bite it. you shouold try it' it feels amazing :) have fun
Comment Hidden (show)
-
How?
Comment Hidden (show)
I was about 13 and was sleeping naked with my dog in my bed. I always get hard and drip precum when I'm naked, and she sensed it, and I woke up to her lapping at my cock. It felt so good, I didn't fucking care and let her keep doing it until I came all over myself, which she lapped up happily.

I was so tempted to go further, but she was a small dog and I didn't want to hurt her. From time to time, I let my bigger outdoor dog lick my cock and lick up my cum afterward. :)
Comment Hidden (show)
-
That just made me get a huge bonner just reading it.
Comment Hidden (show)
omg! I wanna dog to lick my pussy out sooo bad! I'm not ashamed at all! My juicy tight wet pussy LOVES getting licked out by doggy tongues, they lap all my pussy juice out in such perfect rhythm it makes me cum so so fast! I want a dog licking my nipples and licking out my pussy then I wanna male dog to mount me and f*ck my pussy out with his big doggy cock. omg yeah that sounds soooo good, my pussy is so wet and dripping down to my ass right now I bet a nice good doggy would like to lick my pussy out mmmmMMMMM! Over, and over and over again feels so f*ckin good omg I'm gonna cum... ;)I love all my puppy lovin' friends here muwahhhh get sum puppy lovin' for your pretty pussies and dicks!
Comment Hidden (show)
-
@: juicyv
I am totally with you. It feels so good when a dog no matter what gender licks my cock. I just let him and I love it and he loves It so it works out for both of us!!!
Comment Hidden (show)
dude so fuking normal my dog hes a great dane and his tounge is strong and big and omg it fells good better than most boys;)totally normal and if the dog wants to do it try it it fells good !!!;)
Comment Hidden (show)
-
I have a golden doodle and he is as big as a German Shepard. But I would love it so much more If a huge dog did it to me like a great Dane or a saint Bernard or a mastiff. Even huge animals in general to lick my whole body like horses or even a lion.
Comment Hidden (show)
this is fucking disgusting. the thought of anyone having any kind of sex with a dog is disgusting. and yes oral is considered a type if sex. its morally wrong and you all know it. IT IS NOT NORMAL. you can keep pretending it is, but anyone in their right mind knows its not.quit fucking your dogs and get a life.
Comment Hidden (show)
I tried this like an hour ago. I'm fifteen and a guy and it felt really good. I have a male husky and he is really big but I like that he is agressive. I put peanut butter all over my penis and balls and let him lick it all away. It felt so good and her kind of knibbled on my balls and a little on the head and it was great. But then i laid down with my butt up in the air and he started licking my butt whole. That too honestly felt good. But what really surprised me is when he got up on me and stuck his penis in my butt. I was surprised but i liked it so i let him keep going, and eventually he actually came inside my butt. I could feel it when he did and his warm cum filled my butt.
Comment Hidden (show)
-
I have been letting my dog lick my body for almost two years and I am 15. I don't think it is weird. I love It. I just get undressed and lay on the floor and he just goes at it. I don't need to use peanut butter or shit to get him to. But I would really love it if I had a ginormous dog with his big wet tongue to lick me all up and f*** me all night and day.
Comment Hidden (show)
yeah! my dog likes the wet thing cumming outta my pussy! He'd make it dry! He's just great! Pretend yourself to be bitch (I mean, literally) and he'll come and put that huge thing inside you or you can help him!! **Warning: It will be fast and very warm and steadily become rhythmic and pleasure. Beware, some parasites can also enter via semen. So, its okay. Just go to the doctor after having a wonderful day!
Comment Hidden (show)
-
Grab his penis lightly behind the knot and gently but quickly pump it. He will love you so much more for returning his affection, and he deserves it for making you happy all those times. He'll squirt a thin secretion for most of the time, this is not pee, its like pre come basically, then when he's ready, he'll ejaculate a thicker whitish fluid. Letting him fuck you might seem strange, but it won't harm you, and you know he wants to. You love your dog right?
Comment Hidden (show)
-
I love my dog, but, if you are a girl, than I would say go for it, but, if you were a guy, don't you think it would be really weird grabing his penis???? Don't get me wrong, I love when my dog licks me, but I would never grab his penis.
Comment Hidden (show)
If you are not harming the dog in any way or forcing it to engage in sexual acts with you, how is it abuse of any form... If anything, the dogs that wake their owners up in the middle of the night licking them are the abusers. Dogs are animals, humans are animals, as long as there's kindness, why the hell does it matter who or what you have sex with?
Comment Hidden (show)
omg...i read stories about this shit when i was younger...but i didn't realize how common it was. not passing judgment but, ewwww! sorry, animals fall under the same category as children...they can't speak for themselves, so they're off limits.( i've heard alot of these reasonings used to justify having sex w children) its about consent...they can't give consent, folks. a dog would eat garbage, cat shit or poison if u let it...doesn't mean its a good idea. they have human owners for a reason. i'm stunned.
Comment Hidden (show)
cassie_07
so normal, did that 2!
Comment Hidden (show)
-
it is soooooooooooooo normal
Comment Hidden (show)
it is so normal. i do it
Comment Hidden (show)
hi, my first and only experience happened quite accidentally. Hubby had me sit at the end of the bed, (as we had done on many previous occassions), he tied my feet to the feet of the bed, (my feet flat on the floor, then he had me lie back and tied my wrists to the headboard. He would often do this as it then left my pussy just off the end of the bed which made it easy for him to sit on a stool and lick away! Anyways, he would tie me up, and then leave me there in anticipation while he would go rent a porn for us to watch, (and me to watch while he would lick away). He would come back and I would already be wet waiting thinking about the evening.What was different this time was that we had just gotten a German sheppard from one of his buddies.

So away hubby went to the adult video store and I closed my eyes letting my imagination picture the evening when, all of the sudden and quite unexpectedly the dog started licking my pussy! I was a little uneasy with this but was tied up and unable to do anything about my current situation. As wrong as I thought it was, it still felt good and it wasn't long before I had a massive orgasm. But the weirdness wasn't over. i don't know what all hubbie's friends dog had been allowed to do before, but it put it's front paws up on the bed and mounted me! It was still humping me full force when hubby came back. and he just stood there watching too! He let the dog finish it's business, and then he untied me. I ran to the shower and we gave the dog back the following day. I still to this day don't know if I was set up or what but I don't care to have a repeat performance.
Comment Hidden (show)
-
what a show i would have definatly asked for an encore.. did it really feel that bad or is it just that you dont like some one knowing that you enjoyed it
Comment Hidden (show)
If this guy is your brother or uncle or dad I don't care, but I think it would be awesome to be tied up and let any dog lick the crap out of me. It would be soooooo cool. I would consider you lucky
Comment Hidden (show)
asdfasdf
molesting dogs is not normal.
Comment Hidden (show)
-
Exactly
Comment Hidden (show)
wwoooowzy u lot are wirdoz soz to say y wud u do something like that just get a bf if ur that hornii that u would let ur dogs lick u!!!!
Comment Hidden (show)
-
-
I would be more than happy to participate with you and your dog.
Comment Hidden (show)
What is "normal" exactly? lol Once when I was in 8th grade my dog started sniffing around my shorts and then started liking them. I just let him finish until I came. I felt really guilty about it afterwards but now that I see it's quite common I don't feel so bad lol. I'm never going to do that again but yeah. I think people have to learn to control their sexual urges
Comment Hidden (show)
If you live in the New Orleans area, I would love to meet a man with a horse or large dog to play. Im publicly conservative, pretty, and love to drink come. Have played with dogs, but need to try a horse co*k
Comment Hidden (show)
-
I would love it if a horse were to lick me. They have tongues a whole lot bigger than dogs.
Comment Hidden (show)
I was raped by my dog at 12 years old, but a few weeks later i realised i liked it, i was 13 in those few weeks. when i was 13 I slept on the couch and knowing how much my 15 year old brother hated me, he tied me up naked to the couch while i was asleep. our parents were away for 2 days and we were staying with our grandparents in which they were out for 5 hours. My dog, a german shepard came oer and started to literally F me and lick me all over. so its normal, i liked it the 2nd time
Comment Hidden (show)
Is there any guy who wants to eat me out or have sex with me?
Comment Hidden (show)
-
@: Shale15
Yes, there is. :)
Comment Hidden (show)
-
@: saduJ18
Sweet!! :) Age?
Comment Hidden (show)
@: saduJ18
Are you a guy? If so would you like to do it?
Comment Hidden (show)
-
@: Shale15
I world be interested
Comment Hidden (show)
I talked my girlfriend into doing it with her dog for me on the phone night before last. her dog is neutered but listening to him lap and her moan was the hottest thing I ever experienced. We both got off very hard and can't wait to do it again. It'll be even hotter when we're together. It took a long time for me to convince her that a lot of people do it, but most people are too uptight to admit their true feelings about anything that goes against the PTA phony social crap.. Congrats. You are normal, healthy and real.

jim
Comment Hidden (show)
HAHAHAHA Holy Shit!! ..... i wonder if my girlfriend lets her dog lick her .. OMG EEW!
Comment Hidden (show)
I think its normal i wanna see some people let other people on here see a video of doing it i wouldnt mine and does it burn whe. They lick u ?!
Comment Hidden (show)
-
I second this
Comment Hidden (show)
ok so i have a german sheppard and he does it all the time its the best thing eva. he took my virginity im 13 and i was jus laying on my bed in my underwear and he got on my bed and started sniffing my pussy at first i pushed him away but he kept doin it and because he so big he was pushing down hard and it started feeling nice so i let him and he started licking so i took my pants of and it was the best feeeling of my life i knew woman have been fucked by dogs cuz my friend showed me a video at school so i watched one on my laptop and it got me reali horny so i bent over my bed an he mounted me straight away but it didnt go in my pussy but i didnt wanna touch it so he was fucking my ass hole it felt really good but it wouldnt go in my pussy so i had to put it in and it hurt a little cuz he went fast but after a few minutes it felt amazing we fucked like 4 times that night and now i let him sleep in my room and he jumps on my bed all the time and just starts licking my pussy really hard and warm then i always end up getting fucked in ass and pussy every night.
Comment Hidden (show)
-
that's hot :3 i wanna see that ;D
Comment Hidden (show)
What breed is your dog?do you give him blowjob? Just asking coz I have sex with my dog almost everyday,so just wondering if I give him blowjob, will he fuck me even more harder? Anyways enjoy your lovie dovie doggi!
Comment Hidden (show)
I world like to hear more about your story Chelsea1999 I heard story's just like yours
Comment Hidden (show)
You all are fucking sick. That is not normal. Makes me wonder what other kinds of sick sexual thoughts you all get.. Makes me scared for our youth.
Comment Hidden (show)
^^^That wasn't me^^^ OK, let me tell you what's real. When you let your dog do that to you, you're defiling yourself in a way that you probably don't understand. I'm sure it feels good and gets you off, but there's more to life than feeling good and getting off. Unfortunately, in todays society the message that's promoted is "if it feels good its all good". This type of mindset causes a lot of problems for people. For instance shooting heroine feels good, however, its not doing any real good. Killing people can even feel good. Have you ever heard of Ted Bundy and Jeffery Dahmer? They would get off on experiencing the life leaving their victims body. By now you're probably thinking these are bad examples because your not actually harming anyone or your body with an addictive substance. Well, while there may not be any physical harm occurring here, the consequences are actually even more dire. Your body will die eventually no matter what. Your soul, on the other hand, is immortal. Your essentially hurting the part of you that will never die, and you will have to live eternally with that fact. Some people don't believe in a soul or anything they cannot physically perceive. Just because some people feel that way does not mean it can't be true. At 12, you're probably a long way from fully understanding these things. As for the adults that i see condoning this behavior and indulging in it themselves, i can't blame you either. Ignorance is becoming more and more prevalent the world over and the majority of people will always be ruled by their primal instincts. So back to the original question, is it "normal"? Sadly, it seems so. Is it natural? No.
Comment Hidden (show)
Wtf, first of all those of you who are 12 or 13 years old girls or so and you are posting like you are sex experts or pornstars all i can say is stop being such attention whores and grow some boobs first.

Seriously I pity your poor pets, saying that they enjoy it too. It is the same thing as molesting a child, I guess just because they do not react makes it legit. Needless to say that animals don't even have a voice of their own. Oh don't forget to take your dog for dinner after or send flowers.

You have a problem, leave your dog alone and for crying out loud masturbate on your own.

Btw, I just entered this site cause I saw this question as one of the most fucked up questions asked on the internet on another site. So, is it normal? Fuck NO people.
Comment Hidden (show)
-
Yeah! Like you carry the fucking burden of the world! Everyone enjoys sex....maybe you got CIPA or something or you're booking tickets for heaven. Humans are fucked up social animals. Dogs like the company so do we.

If you got a dog. Then get naked. Cuddle with him. Play with him. Crawl next to him. Pretend to be a bitch. He'll come a smell your disgusting pussy. And when he tries to put his beautiful dick inside you....let him!!(and help him!). Then feel the magic!
Comment Hidden (show)
Um... Dogs sniff and lick each other's behinds all the time... While allowing a dog to treat you as a fellow canine may lead to a problem with the dog deciding it is your "master" - technically this is *not* the same as molesting a child; in the case of a child, it is the *adult* forcing the *child* to accept him (or her, for women who perpetrate such things). Dogs are not the same as humans - if they come up and do something to you and you let them do it, you are giving the dog the authority over you by allowing it to do that. So do be aware that it may start deciding to carry its will out on you at a time when you really don't want it to, etc.

Not going to get into the "morality of human souls and will doing this keep you out of heaven" debate. Just a note on the dog angle of things.
Comment Hidden (show)
-
Stop trying to justify it. I like bdsm but BEASTIALITY IS NOT NORMAL. the main rule for Anykind of sex is it must be consenual and al participants must be able to legally consent , over 18 and human u people are nuts if u disagree I hope your dog bites and mauls u. The er will tell you its not normal.
Comment Hidden (show)
-
All you retarda who keep saying it is wrong get off this god damn sight if you don't like what you are reading. You are idiots for posting comments. Go home.
Comment Hidden (show)
-
@: Jerry23
Genuine applause- both for your comments and the choice of words.
Comment Hidden (show)
-
Is that sarcasm I sense???
Comment Hidden (show)
Well said.
Comment Hidden (show)
This is completely normal and natural. you only need to know a bit about this so nobody gets hurt became
Comment Hidden (show)
not normal at all. O_o
Comment Hidden (show)
..totally not..normal....
Comment Hidden (show)
Totlay f**ked up
Comment Hidden (show)
How do you know that you got an orgasm?
Comment Hidden (show)
you fucking sicken me
Comment Hidden (show)
DEPENDS...ARE YOU UGLY...ARE YOU AFRAID YOU CAN'T GET AGUY TO DO IT? WHAT IF THE DOG MOUNTS YOU ARE YOU GOING TO LET HIM DO THAT TOO? tHINK YOU BETTER THINK THIS THROUGH BUT END THE END WHAT EVER FLOATS YOUR BOAT...KNOW ONE KNOWS WHAT GOES ON BEHIND CLOSED DOORS...KEEP IT THAT WAY!
Comment Hidden (show)
If your serious, i regret being a human. Thats the SICKEST FUCKING THING
Comment Hidden (show)
i think its pretty normal i've thought about it but didn't research it tell today and im a guy. I kinda wish i was a chick so i could feel it, its sound amazeing. i think ill try to get my dog to lick my tommorow maybe
Comment Hidden (show)
babe seriously.
Comment Hidden (show)
THAT IS F*****G CHAAT!!
WHAT THE F**K IS WRONG WITH YOUU ???
NO-ONE IN THEIR RIGHT MIND DOES THAT!
THATS JUST NOT RIGHT, THAT POOR DOG.
ANYONE WHO DOES THIS HAS SERIOUS PROBLEMS!
YUUUK.
Comment Hidden (show)
-
it is sooo normal to do that you know. everyone in their right mind WOULD do that just to the fact that it feels good. and anyway, the dogs like it too, not only us. they're the ones who runs to lick my pussy when i'm changing anyway
Comment Hidden (show)
-
i agree the dogs dont need any forcing they get right into it
Comment Hidden (show)
-
@: k9love
Yeah. All I need to do is pull down my pants and my dog comes running with his tongue hanging out of his mouth.
Comment Hidden (show)
justaguy84
I think it's normal. Been looking a long time for an attractive girl into this. Keep it up!!
Comment Hidden (show)
-
A cat licked me once at my uncles house and it feels like sandpaper so I would say no, but a dog tongue is smooth and gentle and it feels soooo good!!!
Comment Hidden (show)
I do it but im scared to get an infection... But doing it is soo f*cking gooddd!!! It fells awsome! ;p
Comment Hidden (show)
My dog wanted to lick me but when i pulled my pants down he licked once then turned away. He did it once before and it felt really good but he wont do it anymore and i dont know how to get him too.
Comment Hidden (show)
-
If I were you, I would just look it up. Anything you could think to look up is on google or YouTube.
Comment Hidden (show)
That is sooooooo fucking wrong!
Comment Hidden (show)
Not that normal, you really should stop doing it, and for jah's sake if you have a bf DONT tell him that!!!
Comment Hidden (show)
Your disgusting
Thats animal abuse
You should be ashamed of yourself
I actually feel sick after reading that.
Comment Hidden (show)
-
oh and im not supporting her but technically ur wrong. thats not animal abuse because she wasnt forcing the dog to do anything. i have heard this happen to many girls and they almost always use peanut butter to get the dog to do it willfully. the dog isnt being forced to do anything
Comment Hidden (show)
-
i have to so agree with you. and I don't even use anything to get my dog to do it. at first, when he did it, i totally freaked but now, its a pretty normal stuff
Comment Hidden (show)
-
Yeah. I don't need to do use shit to get him to lick me, he just does.
Comment Hidden (show)
that's disgusting and no, beastiality is not normal.

Your crotch probably smells like dog breath now.
Comment Hidden (show)
-
Hear that kiddos? Beastiality is NOT NORMAL
Comment Hidden (show)
u can get infections u know. ur dog like...licks itself n shit. thats extremely unhealthy. have u ever heard of boys?? they r sooo much more useful
Comment Hidden (show)
-
Ur an idiot. Dont u no that a dogs tounge is actually cleaner then a humans?! u just recommended that she do something less sanitary then what she is doing. congrats.
Comment Hidden (show)
You treat them like dogs by making them do that stuff.
Comment Hidden (show)
-
@: Klutch
And your point...?
Comment Hidden (show)
drock9
i think its preety normal ill do it if it makes u feel less wierd
Comment Hidden (show)
compleatly normal xx
Comment Hidden (show)
ive done it before. It happened by accident. I was sitting on the couch in just a towel letting my hair dry (idk why, i just was). My dog jumped up and started licking me down there. I started to push him away but it felt soooooo good i just let him keep doing it. Now we do it all the time and i looovee it!
Comment Hidden (show)
-
has your dog tried to mount you or just satisfied with licking you this would be amazing to see
Comment Hidden (show)
im a guy and i think its normal to do this.
i'll be coming out of the shower and my dog just comes up and licks m lick and it feels so great. once she managed to get my dick inside of her pussy, i never blew my load better than that before. it was amazing
Comment Hidden (show)
-
dogs never go near water regularly! Dip shit! Check yourself for parasites and bacterias. I hope some mutants got inside you!
Comment Hidden (show)
Most people can't handle the depravity of this world, I see it all over the internet not even looking for it, I embrace the times we live in ;-)
Comment Hidden (show)
Totally love it when ever dogs or any kind of large animal licks me. I would like it a lot better though if it were a huge dog like a great Dane or saint Bernard or even a horse would feel very good. All of you let your dogs lick you, but what about all the other animals in this world?
Comment Hidden (show)
So I am not into doing it with animals myself but like to watch a female (human) with a male dog. I have a dog myself unneutered (German shepherd) and he has totally tried to have sex with girls I bring home before haha. He will only try to have sex with them if there naked and has done it on more than one occasion. How do I get them to him does it if possible?? If not where do I find someone that will?
Comment Hidden (show)
-
@: 6ryan9
Im in New orleans and Id love to meet you guys
Comment Hidden (show)
I would if i was a girl! Normal
Comment Hidden (show)
one day, i was at my uncle and aunt's house in the mountains and they have an alpaca farm. I would not want an alpaca to lick me, but they have two dogs who love to lick. They are two yellow labs so they are medium, sized. I just walked into the barn and sat down next to them and let them lick away at me. It felt soooo good that i always went to "feed the alpacas" when i just wanted to see them. After we left, i just kept asking to go back up there.
Comment Hidden (show)
WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU PEOPLE?????? I was searching Why does my dog lick so much .. wondering if it always means shes thirsty, and THIS CRAZY SHIT COMES UP?!!!!!!!!! Thought it was a joke at first, and I kept scrolling down by curiosity, and it makes me feel sick reading all this, I think you all need help. There is NOTHING normal about all this. I still can't believe this I'm in shock.. wow. NO IT IS NOT NORMAL for fucks sakes!
Comment Hidden (show)
This should be reported. You guys are all fucked in the head.
Comment Hidden (show)
I know that you all including me want big dogs to lick us all over but what about all those other big animals in this world. I want to be one if those zoo people that are night guards so I could spend every night with all those wonderful animals. I would go into the zebra or lion or tiger cages so that I could be able to get them to lick me. I would love to get licked by an elephant or giraffe and bears have really long tongues. What do you think???????
Comment Hidden (show)
One day, I was petsitting and learned that the lady had three huge dogs. One was a great Dane and the other two were saint bernards. I was there for one week while the family was out. I was very excited and let them only lick my face at first, but soon I let them lick me all over. Everyday I went over there, they would be waiting with their tongues hanging out and their mouths wide open. They came charging at me and knocked me down to my delight and I just let them lick me until they wanted to stop. They were very aggressive and it felt soooo good when they ran their huge pink tongues down my body. Aaaammmmmaaazzzziiinnnngggg!!!!!!!
Comment Hidden (show)
Its a very bad sin called beastyality when people have sex with animals
Comment Hidden (show)
Years ago in grad school a couple of my gal pals convinced me to give it a whirl,i did and i thought it felt odd and was too strange for my liking.My gal pal Dee ended up in the er and later mandated therapy by the court system.She had posted a photo on the internet of a yellow lab knotted to her and was recognized,reported for animal cruelty,humiliated and charged.She had contracted a vaginal bacterial infection as well.
Comment Hidden (show)
@ Leo V117. I was googling "Why does my puppy keep sniffing our crotches & butts?" This came up, and I was like wtf??? I can't say I think ts normal, but whatever floats your boat. I actually signed up just to comment. Normal or not, I think its gross. On the other hand.... If you're happy I'm happy for you.
After this stuff, I'm not sure if I'll leave my puppy with a sitter again, lmao
Comment Hidden (show)
-
-
I love letting my dog lick my cock. There's nothing hotter than a woman getting licked and mounted
Comment Hidden (show)
Probably shouldn't be posting your number hun
Comment Hidden (show)
What exactly is "normal" you do what you want if it makes you happy or feel good. There is no harm done. If your dog likes to lick you girls then let it lick. I actually wish to see this for once. Very curious..
Comment Hidden (show)
Wow So It's normal I never knew that there was this many people on here saying all this i don't really remember tho but i will try to. Oh I was like 10 or 12 and now I remember I used to go to bed all the time by myself and every time my Rottweiler and it was a girl she always got on me i dunno what she was doing but she kept on rocking me i have no idea what she was doing until this day I never did. but now come to think of it i kind of do she was humping me lol lol lol. so how old is everyone on here???? do you all want to be my new friends??? I am a loner nobody likes me at all. :-(
Comment Hidden (show)
Sup EVERYBODY??????????????????????
Comment Hidden (show)
it's totally normal
Comment Hidden (show)
yeah, and anyone a girl and has skype wanna let me watch the dog lick them out i like watching it it's kinda hot xD my skype is iownyoubaby
Comment Hidden (show)
It started in junior high. I find it interesting that a lot of people posted 12,13,14....

I no longer have a dog, but totally loved the licking and want a guy who would do the same thing..... I think for a lot its the need to be touched. That is what I want, so just a thought.
Comment Hidden (show)
Congradulations you and half the people on this site raped your pet. You should be sooo proud. -__-
Comment Hidden (show)
When lacking toilet paper to build them so the dog cleans the anus good clean
Comment Hidden (show)
Wow, i think it's awesome there's so many people into this...i have a pitbull and let him lick me off all the time, I'll just lay on the couch, my dick will hang out my boxers and he'll go at it....i get rock hard and super thick then cum like a maniac and he'll slurp that up too.
Comment Hidden (show)
Well i think i would love to here more about this subject plez message me here.
Comment Hidden (show)
Robert1993
My girl cousin lets her dog lick her butt and pussy she bends over and opens her butt and the dog licks her butthole
Comment Hidden (show)
It's so normal I let my dog eat me out all the time and when I get wet while doing it he will get a hard on and start to do it faster and I like it I feel so much pleasure and I was only young when I started give me some of ur numbers we should talk xx
Comment Hidden (show)
I'll f u and lick u out
Comment Hidden (show)
Try gluing a slice of raw liver to the dog's tounge as an extension..
Comment Hidden (show)
Why does it burn when your dog licks it?
Comment Hidden (show)
its toataly normal i let my dog lick my ass all the time
Comment Hidden (show)
-
@: 1255486
That's really sexy we should talk I let my dog lick my pussy
Comment Hidden (show)

Sorry, you need to be signed in to comment.

Click here to sign in or register.